Збірник наукових праць. Том 2: Київський національний університет імені Тараса Шевченка / Дизайн обкладинки Марини Лугоня. – К.: Освіта України, 2015. – 528 с. 100 прим. (о) ISBN 978-617-7241-48-4 – підписано до друку 23.06.2015 р. – [На украинском, польском, болгарском, сербском и русском языках]

содержание
  • Міфологія і фантастика у слов’янських літературах
    • Деян Айдачич (Дејан Ајдачић, Београд – Киjев). Пародија и сатира у приказима демона у словенским књижевностима 19. века – с.7-24 – [На сербском языке; В содержании сборника статья указана под заголовком «Пародија и сатира у приказима демона словенских писаца 19. века»]
    • Тетяна Белімова (Київ). Традиційний український міфопростір у фантастичних романах Дари Корній «Зворотній бік світла» і «Зворотній бік темряви» – с.25-31 – [На украинском языке]
    • Домінік Боровські (Dominik Borowski, Kraków). Słowiańska mitologia we współczesnych realiach (Michal Studniarek "Herbata z kwiatem paproci") – с.32-43 – [На польском языке]
    • Анна Вільк (Anna N. Wilk, Wrocław). Rusałka – wodna nimfa czy złowrogi duch? Wierzenia słowiańskie a współczesna rosyjska fantastyka grozy – с.44-54 – [На польском языке]
    • Анна Ґемра (Anna Gemra, Wrocław). Gry z grozą: wampir w polskiej i rosyjskojęzycznej fantasy – с.55-66 – [На польском языке]
    • Павел Дзядул (Paweł Dziadul, Poznań). Fantastyka apokaliptyczna. Wizja eschatonu w XIII-wiecznej starobułgarskiej literaturze apokryficznej – с.67-77 – [На польском языке]
    • Сергій Єрмоленко (Київ). Ідеологічність стилю і міфологізм жанру: деякі міфопоетичні особливості української радянської пригодницької прози – с.78-89 – [На украинском языке]
    • Мариета Иванова-Гиргинова, Елизария Рускова (София). Фантастичното в пиесите на Вл. Мусаков – новаторски интуиции в модерната българска драма – с.90-112 – [На болгарском языке]
    • Александра Кошеля (Aleksandra Koszela, Wrocław). O bohaterach cyklu Kłamca, czyli mitologia oczami Jakuba Ćwieka – с.113-123 – [На польском языке]
    • Катерина Лабай (Чернівці). Фантастичні інтерпретації мотиву договору людини з дияволом у літературі XX ст. – с.124-133 – [На украинском языке]
    • Наталія Логвіненко (Київ). Трансформація міфологічно-фольклорних традицій у творах сучасного українського фентезі – с.134-143 – [На украинском языке]
    • Наталія Макшеєва (Суми). Міфологічна символіка Хаосу в сучасній українській науковій фантастиці – с.144-152 – [На украинском языке]
    • Світлана Олійник (Київ). Есхатологічний текст у фентезі Тані Малярчук і Марини Соколян – с.153-159 – [На украинском языке]
    • Святослав Півень (Київ). Ідеологічний конфлікт Свого та Іншого у «Відьмацькій сазі» А. Сапковського і «Пісні Льоду й Полум’я» Дж. Р. Р. Мартіна – с.160-174 – [На украинском языке]
    • Йоанна Плошай (Joanna Płoszaj, Wrocław). Pękająca postać świata. O procesie degradacji mitu w powieści "Ruda sfora" Mai Lidii Kossakowskiej – с.175-186 – [На польском языке]
    • Тадеуш Пулхлопек (Tadeusz Półchłopek, Rzeszów). Світ слов’янської народної фантастики в "Орлах із Гербурта" Лешка Дуніна Борковського – с.187-196 – [На польском языке; В содержании сборника статья указана под заголовком «Świat słowiańskiej fantastyki ludowej w "Orłach z Herburtów" Leszka Dunina Borkowskiego»]
    • Дорота Сурди. Intertekstualność w cyklu o wiedźminie Geralcie Andrzeja Sapkowskiego – с.197-207 – [На польском языке]
    • Тетяна Тверітінова (Київ). Фантастика в російських баладах В. А. Жуковського – с.208-214 – [На украинском языке]
    • Предраг Тодорович (Београд). Елементи фантастике хорора у приповеткама Милована Глишића "Ноћ на мосту" и "Глава шећера" – с.215-231 – [На сербском языке]
    • Тіjяна Тропин (Београд). Преображаји демона: мотиви из словенске митологије у савременој српској књижевности за децу – с.232-241 – [На сербском языке]
    • Богдан Троха (Bogdan Trocha, Zielona Góra). Groteska i nowe mity w cyklu o Jakubie Wędrowyczu Andrzeja Pilipiuka – с.242-256 – [На польском языке]
    • Адам Флямма (Adam Flamma, Wrocław). Słowiański bestiariusz jako ważny element w świecie gier komputerowych. Analiza zjawiska na przykładzie gier o wiedźminie – с.257-274 – [На польском языке]
    • Игорь Щедрин (Запорожье). Нестрогая достоверность и память жанра былины в литературной «богатырской сказке» XVIII века – с.275-284 – [На русском языке]
  • Ідеологія і фантастика у слов’янської літературах
    • Ірина Гречаник (Київ). Репрезентація ідеї національної ідентичності в українській фантастиці: змістовий та конструктивний аспект (на прикладі творів Олеся Бердника, Олега Говди та Тимура Литовченка) – с.285-292 – [На украинском языке]
    • Персида Лазаревић Ди Ђакомо (Persida Lazarević di Giacomo, Chieti-Pescara). Пекићев обрачун са научном фантастиком – с.293-318 – [На сербском языке]
    • Борис Ланин (Москва). Жанровые проблемы современной русской антиутопии: Сорокин, Пелевин и другие – с.319-328 – [На русском языке]
    • Анатолій Нямцу (Чернівці). Антиутопическая традиция в современном литературном контексте – с.329-342 – [На русском языке]
    • Ганна Сабадош (Хуст). «Нова» доба в художньому осмисленні Д. Бузька в науково-фантастичному романі «Кришталевий край» – с.343-350 – [На украинском языке]
    • Олеся Стужук (Київ). Соцреалізм і наукова фантастика – с.351-358 – [На украинском языке]
  • Психологія і фантастика у слов’янських літературах
    • Галина Бокшань (Херсон). Мотив каритативної любові у повісті Галини Пагутяк «Брат мій Енкіду» – с.359-367 – [На украинском языке]
    • Ярослав Возьняк (Jarosław Woźniak, Wrocław). Perfekcyjna niedoskonałość Jacka Dukaja w perspektywie posthumanizmu – с.368-380 – [На польском языке; В содержании сборника статья указана под заголовком «Proza Jacka Dukaja w perspektywie posthumanizmu»]
    • Катерина Комісаренко (Бердянськ). Осмислення образу надлюдини у фантастиці Олеся Бердника і братів Аркадія й Бориса Стругацьких – с.381-390 – [На украинском языке]
    • Катажина Тшецяк (Katarzyna Trzeciak, Kraków). Niesamowite posągi. Motyw ożywiania dzieł sztuki w polskiej fantastyce początku XX wieku – с.391-401 – [На польском языке]
    • Євген Шкуров (Київ). Людина і техніка в оповіданні С. Лук’яненка «Нема чого ділити» – с.402-410 – [На украинском языке]
  • Слов’янська постмодерна фантастика
    • Тетяна Бовсунівська (Київ). Фреймова структура гіпертекстуального роману (від Павича до Іздрика) – с.411-423 – [На украинском языке]
    • Оксана Палій (Київ). Фантастичне у постмодернізмі (приклад чеської прози) – с.424-434 – [На украинском языке]
    • Ева Ставчик (Ewa Stawczyk, Gdańsk). Liryczno-oniryczna fantastyka Gorana Petrovicia – с.435-447 – [На польском языке]
  • Теорія, генологія, тематика слов’янської фантастики
    • Зорица Ђерговић-Јоксимовић (Нови Сад). Фантастично путовање у Катманду – с.448-456 – [На сербском языке]
    • Милош Јоцић (Нови Сад). (Нео)авангардно третирање жанровске фантастике steampunka у роману "Футуриста у одступању или Унезверијада" Илије Бакића – с.457-470 – [На сербском языке]
    • Мар’яна Климець (Львів). Priče godišnjih doba – Музика і фантастика у прозі хорватського модернізму – с.471-486 – [На украинском языке]
    • Александар Неделькович (Александар Б. Недельковић, Крагуjевац). Значај националних алтернативних историја у жанру научне фантастике – с.487-500 – [На сербском языке]
    • Томаш Ратайчак (Tomasz Ratajczak). Фантастичність та чудесність у видавничому репертуарі провінційних галицьких типографій XIX століття (на прикладі осередків польської книги) – с.501-513
    • Роман Ткаченко (Київ). Світ науки в інтерпретації В. Винниченка і Ю. Смолича (на матеріалі науково-фантастичного роману «Сонячна машина» і трилогії «Прекрасні катастрофи») – с.514-522 – [На украинском языке]
  • Список авторів – с.523-526

© Виталий Карацупа, 2015

НАВЕРХ